شنا، حسام الدین و مهربانیفر، حسین(1392)، تحلیل سیاستگذاری قانون ساماندهی مد و لباس مجلس شورای اسلامی بر اساس مدل فرایندی، دو فصلنامه علمی پژوهشی دین و ارتباطات، سال بیستم، شماره اول، صص 42-5.
استراوس، آنسلم و کوربین، جولیت (1385)، اصول روش تحقیق کیفی: نظریه مبنایی رویهها و شیوهها، ترجمه بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
باهنر، ناصر و علم الهدی، عبدالرسول (1392)، هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما و سینما (تحلیل تطبیقی سیاستها)، فصلنامه مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، دوره 14، شماره 21، صص 79-55.
بهار، مهری و زارع، مریم (1388)، سنخبندی مد در تهران: با تأکید بر نحوه پوشش زنان، پژوهش زنان، دوره7، شماره3، صص 48-27.
روشندل اربطانی، طاهر (1394)، سیاستگذاری رسانهای، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
رئیسی، مهناز؛ شریفی، سعید و طغرایی، محمدتقی (1395). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)، فصلنامه علمیپژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، شماره اول، صص 120-95.
دهشیری، محمدرضا (1388)، رسانه و فرهنگسازی، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره دوم، شماره 8، صص 208-179.
شفیعیسروستانی، ابراهیم (1391)، آیین برنامهسازی درباره فرهنگ عفاف و حجاب، قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما.
لیتلجان، استیفن (1384). نظریههای ارتباطات، ترجمه سیدمرتضی نوربخش و سیداکبر میرحسنی، تهران: انتشارات جنگل.
محمدپور، احمد (1390) روش تحقیق کیفی؛ ضد روش 2، تهران: انتشارات جامعهشناسان.
محمدی، حمید(1387). سیاستگذاری رسانهای، فصلنامه پژوهش و سنجش، سال پانزدهم، شمارهی 53.
مک کوئیل، دنیس(1388)، درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی، ترجمه پرویز اجلالی، تهران: دفتر مطالعات و توسعه رسانهها.
مهدیزاده،سیدمحمّد (1389)، نظریههای رسانهها؛ اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی، تهران: انتشارات همشهری.
ناگهی، نسرین (1395). بررسی مؤلفههای فرهنگی مؤثر بر تغییر الگوی پوشش زنان شهر تهران بین دهههای 1370 تا 1390، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، دانشکده مدیریت اقتصاد.
نامداریان، لیلا (1395)، سیاستگذاری مبتنی بر شواهد و نقش آمار و اطلاعات در آن، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره 31، شماره 3، صص 629-601.
ویلیامز، کوین (1390)، درک تئوری رسانه، ترجمه رحیم قاسمیان، تهران: نشر ساقی.
یاسینی، سیده راضیه (1396)، مد؛ هنر ـ صنعت سلیقهسازی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
Cholachatpinyo, A.; Padgett, I.; Crocker, M.; Fletcher, B.(2002),"A conceptual model of the fashion process–part 2", Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, Vol. 6 Iss 1 pp. 24 – 34.
Darity, Jr. William (2008), International Encyclopedia of the Social Sciences, USA: Macmillan Social Science library.
Donsbach, Wolfgang (2008),The international encyclopedia of communication, New York: Blackwell publishing.
Kingdon, John W. (2014), Agendas, Alter natives, and Public Policies, London: Pearson.
Mahmoud Abbasi, Sana (2013), The Fashion Cycle and Theories of Fashion, Paripex-Indian Journal Of Research, Vol.2, No.9, pp. 117-119.
Pedroni, Marco (2013), From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Oxford: Inter-Disciplinary Press.
Pinto, Marcelo Machado Barbosa and de Souza, Yeda Swirski (2013). From Garment to Fashion Production: An Analysis of the Evolution of the Apparel Industry in Brazil, Brazilian Administration Review(BAR), Rio de Janeiro, V. 10, N. 3, pp. 304-322.
Scapp, Ron & Seitz, Brian (2010), Fashion statements: on style, appearance and reality, New York: Palgrave Macmillan.
The UNESCO Framework For Cultural Statistics(FCS)(2009), Montreal: UNESCO Institute for Statistics.
Vago, Steven (2003), Social change, New Jersey: Pearson Prentice Hall.