منابع
اخگری، محمد (1390)، درآمدی بر فلسفه تلویزیون، تهران: پژوهشگاه علومانسانی و مطالعات فرهنگی، 21-36.
اعزازی، شهلا (1386)، «روند نمایش خانواده در تلویزیون»، پژوهش و سنجش، 14(52) (ص9-36).
الکساندر، ویکتوریا (1391)، جامعهشناسی هنرها، مترجم: راودراد، اعظم، تهران: فرهنگستان هنر.
امامی، پریرخ؛ هاشمیانفر، سید علی و حقیقتیان، منصور (1397)، «تبیین رابطه مدرنیته و خانوادهگرایی در شهر اصفهان»، جامعهشناسی نهادهای اجتماعی، 5(11)، (ص227-251).
بوردیو، پیر (1380)، نظریه کنش: دلایل عملی و انتخاب عقلانی، مترجم: مردیها، مرتضی، تهران: نقش نگار.
تاجیکاسماعیلی، سمیه و مرادی، سیروس (1396)، «رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان»، رسانه، 29(110)، (ص79-110).
جلالی، رستم (1391)، «نمونهگیری در پژوهشهای کیفی»، تحقیقات کیفی در علوم سلامت، 1(4)، (ص310-320).
خامنهای، سید علی (1386)، «ازدواج، ناموس طبیعت، دستور شریعت»، قابلدسترس در:
خامنهای، سید علی (1392)، «بیانات در دیدار اعضای همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه»، قابلدسترس در:
خامنهای، سید علی (1397)، «بیانات در ابتدای درس خارج فقه درباره مسئله «حیا»، قابلدسترس در:
خامنهای، سید علی (1391)، «بیانات در دیدار جوانان خراسان شمالی»، قابلدسترس در:
راودراد، اعظم؛ سلیمانی، مجید و حکیمی، رؤیا (1390)، «تحلیل بازنمایی گفتمانهای دینی در سینمای ایران، مطالعه موردی فیلم کتاب قانون»، مطالعات و تحقیقات اجتماعی، 1(1)، (ص71-88).
رسولی، محمدرضا (1383)، «بررسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات تجاری تلویزیون»، علوم اجتماعی، 23، (ص54).
سلطانی، علیاصغر (1383)، «تحلیل گفتمان بهمثابه نظریه و روش»، علوم سیاسی، 28، (ص153-180).
سورین، ورنر و تانکارد، جیمز (1384)، نظریههای ارتباطات، مترجم: دهقان، علیرضا، تهران: دانشگاه تهران.
صادقی فسائی، سهیلا و روزخوش، محمد (1392)، «نکاتی تحلیلی و روششناختی درباره تحلیل گفتمان (با نگاهی به پژوهشهای ایرانی)»، مطالعات اجتماعی ایران، 7(4)، (ص4-29).
صالحنیا، منیره و صالحنیا، نفیسه (1393)، «تبلیغات بازرگانی از منظر اخلاق سرمایهداری و اخلاق اسلامی؛ ضرورت تغییر الگوهای رایج در تبلیغات ایران»، سومین کنفرانس الگوی اسلامی پیشرفت.
عباسزاده، محمد (1391)، «تأملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی»، جامعهشناسی کاربردی، 45(1)، (ص19-34).
عباسی، حسن (1391)، «انسان طراز و ایمیج رسانه از زن»، رسانه انقلاب، 1، (ص46-47).
فاضلی، محمد (1383)، «گفتمان و تحلیل گفتمان انتقادی»، علومانسانی و اجتماعی، 4(14)، (ص81-107).
لیندلف، تامس. آر و برایان، تیلور. سی (1391)، روشهای تحقیق کیفی در علوم ارتباطات، مترجم: گیویان، عبدالله، تهران: همشهری.
محمدی، عقیله (1393)، «رابطه بین سبک زندگی و نگرش هویت جنسیتی در بین دو نسل مادران و دختران»، سایت راسخون، قابلدسترس در:
محمدیان، محمود (1379)، مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، تهران: حروفیه.
اباذری، یوسف و چاوشیان، حسن (1381)، از «طبقه اجتماعی» تا «سبک زندگی» رویکردهای نوین در تحلیل جامعهشناختی هویت اجتماعی، نامه علوم اجتماعی، 20: صص 3- 27
مقدمی، محمدتقی (1390)، «نظریه تحلیل گفتمان لاکلاو و موفه و نقد آن»، معرفت فرهنگی اجتماعی، 2(6)، (ص91-124).
منتظرقائم، مهدی و حسینی، سید عباس (1396)، «بازنمایی جامعه آرمانی در آگهیهای بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران»، اسلام و مطالعات اجتماعی، 4(4)، (ص141-168).
مهدویکنی، محمدسعید (1386)، «سبک زندگی و گستره آن در علوم اجتماعی»، فصلنامه تحقیقات فرهنگی، 1(1)، (ص200-230).
ربانی، رسول و رستگار، یاسر (1387)، جوان، سبک زندگی و فرهنگ مصرفی، مهندسی فرهنگی، سال سوم، شماره 23 و 24، ص45.
Adler, Alfred (1969) ،The science of living, New York: Anchor Books. (Originally published: 1929).
Aspers, Patrik & Corte, Ugo (2019)، “What is Qualitative in Qualitative Research”, Qualitative Sociology, 42:139–160.
Bernhardt, Amy M., Wilking, Cara, Gottlieb, Mark (2014)، “Children’s Reaction to Depictions of Healthy Foods in Fast-Food Television Advertisements”, JAMA Pediatr, 168(5): 422-426.
Brandt, Kia (2017)، “Advertising Theories and Practice: Experiments of Finish Practitioners”, Master’s thesis, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä.
Eid, Mahmoud (2012)، “The Canadian Culture, Rhetoric, and Magazine Advertising: Analysis of Persuasive Devices in Maclean’s”, Mass Communication and Journalism, 2(2): 1-9.
Hussain Shah, Saddam (2016)، “Influence of TV Commercials on the Lifestyle of Youngsters”, Bangladesh e-Journal of Sociology, 13(2):156-166.
Johansen, Elise J., (2012), “The Portrayals of Family In Advertising: Children’s Perspectives”, Faculty of The Graduate College at the University of Nebraska.
Khoury, Josiane El & Farah, Diala (2018)، “Opinion Leaders” In 2019-Advertising and Public Relations, 11(1): 451-460.
Krishnan, Jayasree (2011), “Lifestyle – A Tool for Understanding Buyer Behavior”, Journal of Economics and Management, 5(1): 283 – 298.
Kumar, Ajay & Sharma, Ruchi (2018), “Perceived Influential Aspects of TV Advertising”, Paradigm; SAGE Publication Inc, 21(2):192-210.
Kumar, D.Prasanna & Raju, K. Venkateswara (2013), “the Role of Advertising in Consumer Decision Making”, Journal of Business and Management, 14
(4): 37-45.
Lombardi, Daria (2018), “Critical Discourse Analysis of online News Headlines: A Case of the Stoneman Douglas High School Shooting”, Master student thesis, Malmö universitet/Kultur och samhälle.
Longman Dictionary of American English, Pearson Education Limited. (2009), England: Edinburgh Gate.
Mchiza, Zandile J.; Temple, Norman J.; Steyn, Nelia P.; Abrahams, Zulfa & Clayford, Mario (2013)، “Content analysis of television food advertisements aimed at adults and children in South Africa”, Public Health Nutrition: 16(12), 2213–2220.
Melgar, Leandro Mateo Bolaños & Elsner, Robert J.F. (2016), “A Review of Advertising in the 21st Century”, International Journal of Business Administration, 7(4): 66-78.
Pan, Li (2015), “Multimodality and contextualization in advertisement translation: a case study of billboards in Hong Kong”, The Journal of Specialized Translation, (23), 205-221.
Shafayat, Ali & Zahid, Yusaf (2017), “Impact of TV Advertisement on changing lifestyle of the youth and how TV advertisements affect the norms and values of the society”, Global Media Journal: Pakistan Edition, 10(2): 1-25.