اسدی، محمدصابر؛ نصراللهی، محمدصادق (1398). «الگوی صورتبندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب». دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی دین و ارتباطات، سال بیستوششم، شماره اول، صص 28-1.
اطبایی، محمد (1387). «حضور بینالمللی سینمای ایران، پیروزی یا شکست؟». فیلم، شماره، 382.
اعظم کاری، فائزه؛ بخشی، حامد (1394). «بررسی نیمرخ مؤلفههای دینداری و تأثیرپذیری دینی مخاطبان فیلمهای جشنواره رویش». دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی دین و ارتباطات، سال بیستوسوم، شماره اول، صص 108-81.
آزاد ارمکی، تقی (1388). «بررسی کارکردهای سینما در ایران (ارزیابی سینمای سالهای 1375-1374 براساس توزیع کارکردی فیلمها). فصلنامه جامعهشناسی هنر و ادبیات، سال اول، شماره 2.
بشیر، حسن (1395). دیپلماسی گفتمانی (تعامل سیاست، فرهنگ و ارتباطات). تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق.
بیلیس، جان؛ اسمیت، استیو (1383). جهانیشدن سیاست: روابط بینالملل در عصر نوین (ابوالقاسم راهچمنی و دیگران، مترجمان). تهران: مؤسسه فرهنگی ابرار معاصر، ج2، ص 1029.
تابش، علیرضا (1397). «نقش رسانه سینما بهعنوان ابزار دیپلماسی در القای بینالمللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی». فصلنامه رسانه، سال سیام، شماره 1، صص 117-101.
حسینی، مجید (1388). «فیلم، معنا و تحول در فرهنگ سیاسی». فصلنامه سیاست، دوره 42، شماره 1، صص 165-151.
حسینی، مجید؛ افضلی، رسول؛ رنجگر، لیلا؛ مختاری، رضا (1392). «رسانه و قدرت: سیمای سینمایی خاورمیانه». پژوهشنامه علوم سیاسی، شماره 8، 2، صص 251-227.
حقیقی، رضا، (1386). فرهنگ و دیپلماسی. تهران: انتشارات المهدی.
خاشعی، وحید؛ میرحاجی، مهدی (1394). «بازنمایی مدیران دولتی در فیلمهای سینمایی پس از انقلاب اسلامی ایران». مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، سال شانزدهم، شماره 32.
درخشه، جلال؛ اسماعیلی، علیرضا (1396). «دیپلماسی فرهنگی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا؛ فرصتها، تهدیدها و راهبردها». فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، سال هفتم، شماره 2، صص 53-27.
راودراد، اعظم (1386). «سینمای دینی ایران، مقایسۀ فیلمهای کویر و قدمگاه». دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی دین و ارتباطات، سال چهاردهم، شماره دوم، صص 99-79.
راودراد، اعظم؛ تمنایی، امیرحسین (1392). «تحلیل رابطه سیاستهای فرهنگی ـ سینمایی ایران با فیلمهای معرفیشده بهعنوان نمایندگان سینمای ایران به آکادمی اسکار». فصلنامه تحقیقات فرهنگی، دوره ششم، شماره1، صص 103-81.
زیباکلام، صادق؛ جلیل بیات (1393). «سینما و قدرت نرم؛ سیاست تطبیقی امریکا و چین». فصلنامه میان فرهنگی، سال دهم، شماره 24، صص 74-43.
سیمبر، رضا؛ مقیمی، احمدعلی (1394). «منافع ملی و شاخصهای دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی پژوهشی سیاست جهانی، دوره چهارم، شماره اول.
سیوتا، میشل (1386). رؤیای امریکایی، درونمایههای اساسی سینمای امریکایی (نادر تکمیلهمایون، مترجم). تهران: چشمه، جلد اول، چاپ اول.
صالحیامیری، رضا (1386). مفاهیم و نظریههای فرهنگی. تهران: انتشارات ققنوس، چاپ اول.
عبداللهزاده، علی (1377). «سفر جشنوارهایسازان به ناکجاآباد». نقد سینما، شماره 13، صص 34-29.
محمدیمهر، غلامرضا و عبدالله بیچرانلو (1391). «رویکرد فیلمهای ایرانی برگزیدهشده در جشنواره بینالمللی به مسائل اجتماعی ایران». مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، سال چهاردهم، شماره 21.
محمدیمهر، غلامرضا؛ عبدالله بیچرانلو (1393). «بازنمایی فرهنگ ایران در فیلمهای تحسینشده در جشنوارههای بینالمللی». مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، سال پانزدهم، شماره 26.
معززینیا، حسین (1388). سینما ـ جشنواره، سینمای ایران، جشنوارههای جهانی. تهران: سروش.
هانگر جی دیوید؛ ویلن توماس ال (1386). مبانی مدیریت استراتژیک (سید محمد اعرابی و داوود ایزدی، مترجمان)، چاپ سوم. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
Branston, Gill (2000). Cinema and cultural Modernity. open university Press.
Cumming, Milton C. (2003). Cultural Diplomacy and united state Government; A survey. Washington DC: center for Arts and culture, available at: www.culturalpolicy.org.
Groote M, De. (2002). Impact of E-Commerce Innovation on Marketing Management. McMaster University.
Gunelius, S. (2011). Minute Social Media Marketing. New York: Mc graw hill.
Kalyanam, Kirthi; McIntyre, Shelby (2002). The E-Marketing Mix. Department of Marketing. Leavey. Vol. 30, Issue 4.
Karayanni, Despina; Baltas, George. (2002). Web Site Characteristics and Business. Marketing. Intelligence & Planning. Leavey, Vol. 30, Issue 4, 2-21.
Kerrigan, Finola (2010). film marketing in euroupe: bridging the gap between policy and practice. Elsevier / Butterworth-Heinemann.
KueiLee, Yao (2015). Impact of government policy and environment quality on visitor loyalty to Taiwan music festivals: Moderating effects of revisit reason and occupation type.
Tourism Management,
Vol. 53, 187-196.
Mohammaed, Rafi (2001). Internet Marketing. Mc Grow Hill.
Tohimma, S. (2010). The Role of Internet in Marketing Premiering. Finland.
Watson, James and Hill, Anne (2006). Dictionary of Media and Communication Studies. 7th Edition, Hodder Arnold Publication.