موضوعات = برنامه ریزی فرهنگ و ارتباطات
ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان

دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 32-1

10.30497/rc.2022.76517

شیرین تبریزی؛ فائزه تقی‌پور؛ سعید شریفی؛ حمید دوازده امامی


راهبردهای مواجهه با آسیب‌های مصرف رسانه‌های اجتماعی برای خانواده

دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 60-33

10.30497/rc.2022.76518

محمدرضا تقوی پور؛ عبدالله بیچرانلو


دلالت‌های تربیت اجتماعی اسلامی در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران با توجه به مبانی فلسفۀ میان‌فرهنگی

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 285-255

10.30497/rc.2022.76189

فهیمه نصیری؛ طیبه ماهروزاده؛ مریم بناهان


تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 342-319

10.30497/rc.2022.76191

محمدعلی هرمزی‌زاده؛ محمدحسین ساعی؛ محمدصادق باطنی


بررسی جایگاه رسانه‌های جدید در سیاست‌های اعلامی و اجرایی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: مورد مطالعه فضای مجازی

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 210-179

10.30497/rc.2021.75815

سیدمحمدعلی شکیب؛ ناصر باهنر؛ سیدمحسن بنی هاشمی؛ بهرام علیشیری