ا

  • احمدی، زهیر تفاوت تعارض های زناشوئی خانواده های دین دار براساس میزان استفاده از ماهواره در خانه پدری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 263-284]
  • اسلامی تنها، علی اصغر ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 347-388]
  • البرزی، هادی پیاده‌روی اربعین به‌مثابه یک رسانه برای جامعه تشیع [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 1-38]
  • ایرانمنش، محمد اصول تصویر سازی قرآنی در رسانه های مکتوب [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 171-208]

ب

  • بیچرانلو، عبدالله دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 127-170]

ت

  • تقی زاده، ابراهیم تحلیل حقوقی تبلیغات گمراه کننده در بازار اوراق بهادار با تبیین مقررات حاکم بر تبلیغات شرکت های کارگزاری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 313-346]

خ

  • خلیل زاده، سید محمد مهدی تحلیل حقوقی تبلیغات گمراه کننده در بازار اوراق بهادار با تبیین مقررات حاکم بر تبلیغات شرکت های کارگزاری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 313-346]
  • خیری، حسن موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 285-312]

ذ

  • ذوالقدر، خدیجه موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 285-312]

ر

  • راود راد، اعظم ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 347-388]
  • رضاییان، مجید استفاده از شیوه‌های سنتی تبلیغ دینی و رابطه آن با میزان دین‌داری جوانان شهر تهران [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 39-66]
  • رمضانی، محمدجواد موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 285-312]
  • روشن، محمد تحلیل حقوقی تبلیغات گمراه کننده در بازار اوراق بهادار با تبیین مقررات حاکم بر تبلیغات شرکت های کارگزاری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 313-346]

س

  • سجودی، عادل فراتحلیل مطالعات رابطه سرمایه فرهنگی و مدارای اجتماعی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه سنی) [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 209-236]

ش

  • شاکری نژاد، محسن پیاده‌روی اربعین به‌مثابه یک رسانه برای جامعه تشیع [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 1-38]
  • شریف زاده، محمد رضا اصول تصویر سازی قرآنی در رسانه های مکتوب [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 171-208]

ط

  • طالبی، سارا «ظرفیت‌سنجی نظریه ادراکات اعتباری برای سامان‌دهی نظریه بومی فلسفه فضای مجازی » [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 237-262]

ظ

ع

  • عجمی، حمیدرضا موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 285-312]

غ

  • غمامی، سید محمد علی ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 347-388]

ف

  • فهیمی فر، اصغر دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 127-170]

ق

  • قجر، راحله استفاده از شیوه‌های سنتی تبلیغ دینی و رابطه آن با میزان دین‌داری جوانان شهر تهران [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 39-66]

م

  • معتمدی، بشیر دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 127-170]
  • ملک خانی، فاطمه ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 347-388]
  • منتظرقائم، مهدی دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 127-170]
  • میر محمد تبار، سیداحمد دین و امنیت فرهنگی: بررسی رابطه مشارکت در اجتماعات دینی و امنیت فرهنگی در جوانان شهر ساری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 99-126]

ن

  • ناصر، ناصر اصول تصویر سازی قرآنی در رسانه های مکتوب [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 171-208]
  • نقی پور ایوکی، سحر فراتحلیل مطالعات رابطه سرمایه فرهنگی و مدارای اجتماعی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه سنی) [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 209-236]
  • نورعلیزاده میانجی، مسعود تفاوت تعارض های زناشوئی خانواده های دین دار براساس میزان استفاده از ماهواره در خانه پدری [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 263-284]
  • نیازی، محسن فراتحلیل مطالعات رابطه سرمایه فرهنگی و مدارای اجتماعی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه سنی) [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 209-236]

ه

  • هاشم زهی، نوروز موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها [دوره 31، شماره 1، 1403، صفحه 285-312]