موضوعات = تلویزیون
‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 خرداد 1402

10.30497/rc.2023.243027.1901

فاطمه ملک خانی؛ اعظم راود راد؛ علی اصغر اسلامی تنها؛ سید محمد علی غمامی


تبیین مولفه های سبک زندگی دینی در سریال های خانوادگی ماه رمضان سال 1397 سیمای جمهوری اسلامی ایران ( شبکه های ۳-۲-۱)

دوره 30، شماره 2، آذر 1402، صفحه 473-504

10.30497/rc.2023.241536.1830

علی محمد موحدی متین؛ سید محمد دادگران؛ محمد رضا رسولی


ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان

دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 32-1

10.30497/rc.2022.76517

شیرین تبریزی؛ فائزه تقی‌پور؛ سعید شریفی؛ حمید دوازده امامی


طراحی الگوی ارزیابی اخلاق در سازمان‏‌های رسانه‌‏ای

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 318-287

10.30497/rc.2022.76190

سیدمحمدحسین هاشمیان


تدوین معیارهای اخلاق حرفه‌‏ای برای رسانه ملی بر مبنای آموزه‌‏های اسلامی با تأکید بر کتاب معراج‌‏السعادة

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 342-319

10.30497/rc.2022.76191

محمدعلی هرمزی‌زاده؛ محمدحسین ساعی؛ محمدصادق باطنی


معیارهای هنجاری رسانه های جمعی؛ مطالعه تطبیقی نئولیبرالیسم و رویکرد امام خمینی (ره)

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 178-145

10.30497/rc.2021.75814

محمد رضا روحانی