دوره و شماره: دوره 31، شماره 1 - شماره پیاپی 65، دین و ارتباطات، تیر 1403، صفحه 1-38 

علمی-پژوهشی

پیاده‌روی اربعین به‌مثابه یک رسانه برای جامعه تشیع

صفحه 1-38

10.30497/rc.2023.245136.1996

ارسلان ,ویسی؛ محسن شاکری نژاد؛ هادی البرزی


استفاده از شیوه‌های سنتی تبلیغ دینی و رابطه آن با میزان دین‌داری جوانان شهر تهران

صفحه 39-66

10.30497/rc.2024.240224.1749

راحله قجر؛ مجید رضاییان


بررسی و نقد عینیت گرایی در رسانه با تاکید بر مکتب اخلاقی اسلام

صفحه 67-98

10.30497/rc.2024.238877.1662

محمد حسین ظریفیان یگانه


دین و امنیت فرهنگی: بررسی رابطه مشارکت در اجتماعات دینی و امنیت فرهنگی در جوانان شهر ساری

صفحه 99-126

10.30497/rc.2023.244551.1972

سیداحمد میر محمد تبار


دین و تصویر: تحلیل تصویری سه دهه تصاویر اذان در تلویزیون

صفحه 127-170

10.30497/rc.2023.240933.1800

بشیر معتمدی؛ مهدی منتظرقائم؛ اصغر فهیمی فر؛ عبدالله بیچرانلو


اصول تصویر سازی قرآنی در رسانه های مکتوب

صفحه 171-208

10.30497/rc.2024.246727.2058

ناصر باهنر؛ محمد رضا شریف زاده؛ محمد ایرانمنش


فراتحلیل مطالعات رابطه سرمایه فرهنگی و مدارای اجتماعی در ایران (با تاکید بر متغیر تعدیل گر گروه سنی)

صفحه 209-236

10.30497/rc.2023.239974.1738

عادل سجودی؛ محسن نیازی؛ سحر نقی پور ایوکی


«ظرفیت‌سنجی نظریه ادراکات اعتباری برای سامان‌دهی نظریه بومی فلسفه فضای مجازی »

صفحه 237-262

10.30497/rc.2024.240403.1767

سارا طالبی


تفاوت تعارض های زناشوئی خانواده های دین دار براساس میزان استفاده از ماهواره در خانه پدری

صفحه 263-284

10.30497/rc.2024.244923.1990

مسعود نورعلیزاده میانجی؛ زهیر احمدی


موانع پیاده سازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

صفحه 285-312

10.30497/rc.2024.243951.1957

حمیدرضا عجمی؛ حسن خیری؛ نوروز هاشم زهی؛ خدیجه ذوالقدر؛ محمدجواد رمضانی


تحلیل حقوقی تبلیغات گمراه کننده در بازار اوراق بهادار با تبیین مقررات حاکم بر تبلیغات شرکت های کارگزاری

صفحه 313-346

10.30497/rc.2023.244443.1968

سید محمد مهدی خلیل زاده؛ ابراهیم تقی زاده؛ محمد روشن


‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی

صفحه 347-388

10.30497/rc.2023.243027.1901

فاطمه ملک خانی؛ اعظم راود راد؛ علی اصغر اسلامی تنها؛ سید محمد علی غمامی